SKLEP

CZAS DOSTAWY

Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w regulaminowym czasie przewoźnika, tj. 24-28 godzin od nadania. Zazwyczaj paczka dociera następnego dnia roboczego po nadaniu paczki z naszego magazynu.

Gwarancja nadania tego samego dnia: produktów dostępnych w magazynie, dla zamówień złożonych do godz. 11:30 w dni robocze

*W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, zamówienie wysyłamy po zaksięgowaniu się płatności w banku – następnego dnia roboczego. 

Kontakt z obsługą klienta: Jeśli chcesz zapytać o koszt wysyłki i czas dostawy, chcesz poznać nasze sugestie dotyczące wyboru dostawy, lub masz jakiekolwiek inne wątpliwości – skontaktuj się z nami:

Tel.: 723-232-320 w godzinach 9:00 – 15:30
e-mail: biuro@rodzinneskarby.pl

DARMOWA DOSTAWA: Dla zamówień opłaconych z góry, o wartości powyżej 250 zł, formami wysyłki: In Post Paczkomat, Punkt odbioru DPD Pickup, Kurier GLS.

 

Punkty odbioru GLS (+ 7000 punktów odbioru m.in Lidl, Auchan, Delikatesy Centrum, Shell i inne) – 11,90 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier GLS – 13,50 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier GLS za pobraniem – 16,50 zł

 

 

logo in post

In Post Paczkomat – 13,20 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier InPost – 15,80 zł
Kurier InPost za pobraniem – 18,90 zł

 


Przesyłka kurierska DPD – 15,99 zł 
Punkt odbioru DPD Pickup – 12,79 zł (GRATIS dla zamówień powyżej 250 zł)
Kurier DPD za pobraniem – 20,99 zł
Przesyłka kurierska DPD na SOBOTĘ – 36 zł

 

Kurier DHL – 17 zł 
Punkt odbioru DHL – 14,50 zł

Po spakowaniu twojego zamówienia, otrzymasz od nas wiadomość mailową o jego zrealizowaniu. Oznacza to, że paczka czeka na odbiór przez kuriera i niebawem ruszy w drogę do Ciebie. 🙂 W treści maila znajdziesz link do śledzenia paczki. Kliknij w niego by sprawdzić, co dzieje się z paczką. Jeśli czekasz na paczkę dłużej niż 1 dzień roboczy po otrzymaniu maila o jej spakowaniu, warto sprawdzić, co dzieje się z paczką.

Kod rabatowy wpisuje się w koszyku. Tam, pod zdjęciami produktów i ich nazwami znajdziesz sekcję: “Masz kupon? Kliknij tutaj”. Kliknij zgodnie z informacją w to pole, a następnie w okienko “kod kuponu”. Wystarczy wpisać otrzymany kod w odpowiednie pole, następnie kliknąć: DODAJ KUPON. System naliczy rabat i wyświetli informację: KUPON ZOSTAŁ POMYŚLNIE UŻYTY. W podsumowaniu koszyka zobaczysz także pod kwotą nazwę kuponu oraz zminusowaną wartość, która odzwierciedla obniżkę wynikającą z kuponu.

Tak, darmowy odbiór osobisty zamówienia jest możliwy. Wybierz tę opcję podczas składania zamówienia. Opcję tę możesz wybrać tylko i wyłącznie decydując się na opłacenie zamówienia z góry (nie przyjmujemy zapłaty za zamówienie na miejscu).

Adres odbioru: Połczyńska 89, 01-301 Warszawa.

Jeśli wybierzesz odbiór osobisty, drogą mailową poinformujemy Cię, że produkty są gotowe do odbioru.

Zadzwoń, gdy będziesz pod wskazanym adresem – przekażemy Ci zamówienie na zewnątrz budynku (zakaz wchodzenia do budynku osobom nieupoważnionym).

Nr tel. 723 232 320

Tak, jeśli jesteś zainteresowany wysyłką za granicę zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta 22 666 49 56 lub napisz e-mail na adres biuro@rodzinneskarby.pl , aby dowiedzieć się więcej.

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu jak najszybciej skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta w dni robocze w godz. 8:00-15:00 pod nr: 723 23 23 20.

Jeżeli tak jak my, doceniasz naturalne produkty a dbanie o zdrowie to Twoja pasja, jesteśmy otwarci na współprace płatne jak i
barterowe w celu promowania naszego sklepu i produktów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych blogerów i influencerów do kontaktu: marketing@jodavita.pl

Możesz także odezwać się w wiadomości prywatnej na naszych social mediach: Facebook, Instagram, Tik Tok: @rodzinneskarby.jodavita

W tym celu zapraszamy do kontaktowania się z naszą obsługą klienta – napisz pytanie na biuro@rodzinneskarby.pl.

Możesz także zadzwonić na naszą infolinię 723 232 320 – Czynna w dni robocze pn.-pt. 8-15:30.

Masz jakieś pytania?

Wypełnij formularz i go do nas wyślij, odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe!