Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Nie jesteś zadowolony z produktu? Możesz zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, lub reklamować go, jeśli jest niezgodny z umową.
ZWROTY
Możesz zwrócić całość lub część zamówienia w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Towar musi być nieuszkodzony, oryginalnie zapakowany, możliwy do ponownej sprzedaży.
Nadaj produkt na własny koszt na adres*:
Jodavita Sp. z o.o.
Połczyńska 89, 01-301 Warszawa
tel. 723-232-320
Do paczki obowiązkowo dołącz wydrukowany lub przepisany FORMULARZ ZWROTU – kliknij, by pobrać.
Pamiętaj o wskazaniu w formularzu numeru konta – jest konieczny do realizacji zwrotu.
Zwrot zrealizujemy niezwłocznie po odebraniu Twojej paczki, nie później niż w ciągu 14 dni.
*nadaj paczkę na wskazany adres – nie odbieramy paczek z pobliskich paczkomatów, punktów odbioru, ani paczek “za pobraniem”.
REKLAMACJE
Coś nie tak z Twoim zamówieniem? Zanim wyślesz paczkę na reklamację, zadzwoń do nas lub napisz.
Tel.: 723-232-320, mail: biuro@rodzinneskarby.pl – niezwłocznie pomożemy! Jeśli otrzymałeś błędnie skompletowane zamówienie, zrealizujemy wymianę na nasz koszt, lub pokierujemy Cię o dalszych krokach rozwiązania sytuacji 🙂
Nieodebranie przesyłki
Przesyłka pobraniowa – wybierając tę formę zapłaty, klient zobowiązuje się odebrać produkt i zapłacić za niego jak i za koszt przesyłki (17.90 zł) przy odebraniu paczki kurierowi DPD.W przypadku nieodebrania przesyłki, klient zobowiązany jest do zapłacenia 17.90 zł za koszt przesyłki, którym z powodu nieodebrania paczki zostaliśmy obciążeni jako sprzedawca. Jest to szkoda wynikająca z niewywiązania się przez klienta z umowy. Kwotę 17.90 zł należy zapłacić na numer konta wskazany TUTAJ
W tytule proszę wpisać: ZWROT KOSZTÓW PRZESYŁKI (numer zamówienia). Po realizacji zwrotu prosimy o wysłanie potwierdzenia przelewu na maila: biuro@rodzinneskarby.pl celem wstrzymania postępowania egzekucyjnego.
Przesyłka InPost – jeśli przesyłka nie zostanie przez klienta odebrana w terminie i wróci do nas – sprzedawcy, zastrzegamy sobie prawo odtrącenia od należnej kwoty zwrotu, kwoty 9,90 zł. Jest to koszt transportu przesyłki z paczkomatu do sprzedawcy, którym jesteśmy obciążeni. Zgodnie z niniejszą zakładką, koszt transportu paczki zwrotnej od klienta do sprzedawcy ponosi klient.